Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Καλημέρες σε όλους και ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ

Γλυκό κουταλιού Πεπόνι


Υλικά: 
Ένα μέτριο πεπόνι (το πεπόνι που χρησιμοποίησα εγώ είναι χειμωνιάτικο και μου το έδωσε η φίλη μου Μαρία, η οποία μου είπε και τη συνταγή και την χιλιο ευχαριστώ!!)
Ζάχαρη ίδια με το βάρος του πεπονιού (αφού το καθαρίσουμε από τη φλούδα φυσικά)
βανίλια
το χυμό από ένα λεμόνι

Πως γίνεται:
Βάζουμε αποβραδίς το πεπόνι κομμένο σε κομματάκια και το σκεπάζουμε με τη ζάχαρη σε μια κατσαρόλα. Το αφήνουμε όλη νύχτα και λίγο παραπάνω (δέκα ώρες περίπου). Μετά ρίχνουμε ελάχιστο νερό, τη βανίλια και το λεμόνι και αρχίζουμε το βράσιμο σε χαμηλή φωτιά και με ΠΟΛΥ προσοχή. Κάθε που αφρίζει πολύ, το ξαφρίζουμε και άντε πάλι από την αρχή. Μόλις δέσει το σιρόπι μας είναι έτοιμο. Κρυώνει και το τρώμε (δε προλαβαίνει ούτε σε βαζάκια να μπει, αν πάλι είστε της εγκράτειας και μπορέσετε να συγκρατηθείτε, βάλτε το σε βαζάκια είτε απλά είτε αποστειρωμένα και κρατήστε το, αλλά πείτε μου και το κόλπο να μην το τρώτε γιατί εγώ δεν μπορώ να συγκρατηθώ!)

Καλή επιτυχία και ακόμη καλύτερη όρεξη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


La Redoute
cheapis.gr